Tussentijds berichtje

27 januari 2020 - Jhansi, India

Inmiddels maandag 27 januari 2020

Ik ben vorige week op maandag 20 januari 2020 bij de Fox single groep aangesloten en sindsdien geen seconde vrije tijd gehad, behalve om te slapen en om naar het toilet te gaan. Een ontzettend druk programma, s morgens vaak al om 07.00 uur in de bus om ergens heen te gaan (dan moet je dus je koffer weer ingepakt hebben en al ontbeten hebben) en dan hele dag vol met spannende toestanden en veel eten en na het avondeten ben ik keikapot en moet ik gaan slapen want volgende dag moeten de koffers/rugzak alweer om 06.30 buiten de kamer staan om in de bus geladen te worden. Het bevalt me tot nu erg goed, wel erg veel eten maar daar heb ik me maar bij neergelegd. Groep is erg variabel en erg leuk, 4 mannen en 3 vrouwen (mezelf meegerekend) en  een meisje dat voor de Fox reisorganisatie een film aan het maken is.

Zodra ik eens een paar uurtjes vrij heb zal ik wat proberen aan mijn reisblog te werken. Dit is even om te laten weten dat alles goed gaat, nergens problemen en ik voel me goed 😊

1. DEPOORTER Paul:
    27 januari 2020
    Prima Marianne, blij van dit goede nieuws te mogen ontvangen!
    Geniet er verder van met volle teugen.
    Vele groetjes en dikke knuffel uit de verte ....
    Hop
  2. John Boermans:
    27 januari 2020
    Dat is dan nieuw voor jou om je zo te laten leiden. Maar fijn dat je er van kunt genieten en ook dat je het veel eten niet erg vindt. Energie heb je tenslotte nodig bij zo'n intensief programma. Blijf genieten en we zien later wel een uitgebreid verslag. Groetjes vanuit een koud Chatron.
  3. Anke Tummers:
    4 februari 2020
    Goed om te horen Marianne! Geniet ervan! Groetjes Sjra, Corry en Anke
  4. Jo:
    10 februari 2020
    Wat intensief allemaal , maar als ik het goed begrijp , zie je toch veel , wat je anders niet gezien zou hebben , in elk geval lijkt het mij indrukwekkend , kijk uit naar het vervolg